טיסת אל על מנתבג ללוס אנג'לס בתאריך 22 לדצמבר 2015 נדחתה משעה 1 בלילה לשעה 11 למחרת לפני הצהריים. את ההודעה על הדחיה קבלנו בזמן ןשחכינו בשער לעלות לטיסה. לדברי נציגי אלעל בשער העליה לטיסה הדחיה היתה עקב תקלה טכנית. הבעיה שעקב עיצומי טייסים בוטלו שלוש טיסות של אל על לילה לפני ב-21 לדצמבר. גם בלילה של הטיסה שלנו נדחתה טיסת אל על לניו יורק לבוקר המחרת והטיסה לבוסטון התבצעה עם מטוס חכור ספרדי. על מכתב התלונה ששלחתי לאלעל הם ענו שהדחיה היתה עקב תקלה טכנית חריגה והפנו אותי לסעיף 6 ה,1 בחוק שירותי התעופה. אבל הם מציעים לי שובר של $200 לטיסות אלעל. האם יש מקום לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות?
לדעתי, יש מקום לשקול בחיוב הגשת תביעה.
תקלה טכנית אינה מהווה פטור גורף לחברת התעופה לפני סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה