שלום רב, לפני שנה רכשנו כרטיסים בחברת Aegean לקפריסין למשפחה בעלות 840 יורו. לאור מחלה של הבת נאלצנו לבטל את הטיסה. עקב עלות הביטול הגבוהה הוצע לנו ע"י החברה להאריך את תוקף הכרטיס בשנה בעלות קנס של 20 יורו כאשר נאמר לנו שאם הכרטיס יעלה יותר נשלם את ההפרש. עברה כמעט שנה ורצינו לחדש את ההזמנה. מה שקרה בשנה הזאת שהמחירים דווקא ירדו וטיסה דומה עלתה 700. עקב כך נציג החברה אמר לנו שאין ביכולתו לשריין לנו כרטיס שעולה פחות אלא רק יותר ולכן עלינו לקנות כרטיס ברמה גבוהה יותר בהפרש של כ120 יורו. הלכו הרבה צעקות ושיחות עם האחראים על מה שאני תופס כרמאות לשמה - כרטיס הטיסה ירד, מחירי הדלק ירדו ועם זאת אני נאלץ לשלם יותר. הם בעצמם הודו שזה אבסורד אבל אין ביכולתם לשנות את מערכת חברת התעופה. האם יש כאן קייס לתבוע את Aegean?
הפורום עוסק אך ורק בביטולים חד צדדים מצד חברות התעופה (ולא מצד הנוסע).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן לקבל החזר על כל החבילה שהוזמנה מלון והטיסות. במקרים בהם העיכוב או ההקדמה של הטיסה הוא 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע...
המשך תשובה