ב3.1 הייתה אמורה להיות טיסה מפריס לנתב"ג, הודיעו לנו על ביטול טיסה רק שהגעתנו לשדה ב11 בלילה בגלל "תקלה טכנית",משם הועברנו למלון והטיסה נקבעה למחרת ב7 בערב. למחרת נחתנו בישראל ה1 וחצי בלילה ונאלצנו לחכות עד 6 בבוקר בשדה לתחבורה ציבורית לצפון. סה"כ הטיסה התעכבה בכ18 שעות. פנינו דרך הסוכן לאלעל לדרישת פיצוי שמצידה טוענת כי הטיסה בוטלה כי המטוס שהיה אמור להגיע לפריז (מישראל) טס דרך שדה תעופה עובדה והייתה לו תקלה טכנית , אך בגלל שבעובדה אין שירות בינלאומי לא נמצא חלק חילוף בעובדה או באילת ולכן הטיסה הזו בוטלה (לא הבנתי למה זה אמור לעניין את הנוסעים אבל ניחא), כלומר אלעל מודה שהטיסה בוטלה בגלל תקלה טכנית ואי מוכנות לטיפול בתקלה. דרשתי פיצוי על פי החוק אך אלעל מסרבת בטענה של "ארוע חריג" שמוחרג בחוק ומתוך "רצון טוב" הציעו שובר הנחה של 200$. האם יש סיכוי לתביעה ? תודה
לדעתי, יש מקום לשקול בחיוב הגשת תביעה.
תקלה טכנית אינה מהווה פטור גורף לחברת התעופה לפני סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה