שלום. במהלך טיסה של חברת איזיג׳ט רכשתי בקבוב מים עליו שילמתי בכרטיס אשראי. כשהדיילת שלפה את האשראי ממכונת האשראי של המטוס, היא שברה את הכרטיס. היא התנצלה ואף הייתה על סף בכי, והסברתי לה שזהו הכרטיס היחיד שיש ברשותי וכי אני סטודנט לרפואה באיטליה, ללא כל דרך אחרת למשוך כסף ולקנות אוכל. הרגעתי אותה, ואמרתי שאטפל בעניין כשאגיע לביתי באיטליה. לאחר התכתבות עם שירות הלקוחות של החברה, נמסר לי כי צוות האוויר טוען שהכרטיס היה בכלל שבור עוד לפני, ושהדיילת סה״כ ניסתה להשתמש בו בכל זאת. כמובן שמדובר בשקר, היות ולפני הטיסה ביצעתי שתי רכישותבדיוטי פרי בנתב״ג וכן בבית קפה בשדה ללא שום תקלה. וכמובן שגם האנשים שישבו לידי בטיסה צפו במתרחש ויכולים לאשר את הפרטים. מה ניתן לעשות?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, בוודאי שיש לכם מה לעשות ובוודאי שחברת התעופה אחראית עליכם גם בהקשר ההוצאות שציינת. חסרים לי פקטים נוספים על מנת להשיב לך באופן בקצועי יותר. את מוזמנת לפנות אליי טלפונית, ממש כאן דרך הכרטיס שלי ב...
המשך תשובה