שלום. במהלך טיסה של חברת איזיג׳ט רכשתי בקבוב מים עליו שילמתי בכרטיס אשראי. כשהדיילת שלפה את האשראי ממכונת האשראי של המטוס, היא שברה את הכרטיס. היא התנצלה ואף הייתה על סף בכי, והסברתי לה שזהו הכרטיס היחיד שיש ברשותי וכי אני סטודנט לרפואה באיטליה, ללא כל דרך אחרת למשוך כסף ולקנות אוכל. הרגעתי אותה, ואמרתי שאטפל בעניין כשאגיע לביתי באיטליה. לאחר התכתבות עם שירות הלקוחות של החברה, נמסר לי כי צוות האוויר טוען שהכרטיס היה בכלל שבור עוד לפני, ושהדיילת סה״כ ניסתה להשתמש בו בכל זאת. כמובן שמדובר בשקר, היות ולפני הטיסה ביצעתי שתי רכישותבדיוטי פרי בנתב״ג וכן בבית קפה בשדה ללא שום תקלה. וכמובן שגם האנשים שישבו לידי בטיסה צפו במתרחש ויכולים לאשר את הפרטים. מה ניתן לעשות?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה