שלום, בתאריך 8.9.2015 בן זוגי ואני היינו אמורים לעלות לטיסת ארקיע לכיוון תאינלנד (בקונקשיין) עקב בעיית מזג האוויר (לכאורה) הטיסה בוטלה. במשך 3 ימים ישבנו בבית ללא כל קבלת מידע מחברת התעופה, ב3 ימים האלה הייתי במיון בגלל הלחצים שהיו לי עקב ביטול הטיסה ורק לאחר 3 ימים טסנו בטיסה חדשה. אשמח לדעת מה ניתן לעשות בנושא, כמובן שטלפונית אוכל לפרט יותר על המקרה תודה
במידה והטיסה בוטלה בשל מזג אוויר אין מקום לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה