שלום, בתאריך 8.9.2015 בן זוגי ואני היינו אמורים לעלות לטיסת ארקיע לכיוון תאינלנד (בקונקשיין) עקב בעיית מזג האוויר (לכאורה) הטיסה בוטלה. במשך 3 ימים ישבנו בבית ללא כל קבלת מידע מחברת התעופה, ב3 ימים האלה הייתי במיון בגלל הלחצים שהיו לי עקב ביטול הטיסה ורק לאחר 3 ימים טסנו בטיסה חדשה. אשמח לדעת מה ניתן לעשות בנושא, כמובן שטלפונית אוכל לפרט יותר על המקרה תודה
במידה והטיסה בוטלה בשל מזג אוויר אין מקום לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה