שלום, אשתי ואני הזמנו חופשה מחברת איסתא, היעד היה קוסטה ברווה והמלון שרצינו נקרא ROYAL SUN, בחרנו במלון הזה מכמה סיבות, הסיבה החשובה ביותר הייתה שהמלון ממוקם על חוף הים ובקרבת תחנת הרכבת, בנוסף השיקול היה גם כלכלי, אנו זוג סטודנטים ורצינו חופשה לא יקרה כל כך. לפני הטיסה הבהירו לנו מחברת איסתא שבמידה ולא תאושר העסקה עם המלון המבוקש תוצע לנו חלופה ונחליט האם לאשרה או לא. לפני מועד הטיסה איסתא הודיעה לנו כי העסקה מאושרת ואנו ביררנו איתם האם מדובר במלון שהזמנו והאם הוא נמצא במיקום כזה וכזה ואכן אישרו לנו כי מדובר במלון הזה. כשהגענו לברצלונה, חברת "קשרי תעופה" הייתה אמונה על ההעברות, אך לצערנו העבירו אותנו למלון ROYAL SUN SUITE, לא ידענו בכלל על קיום המלון הזה, לא הסכמנו לקבל את העובדה הזו ולמרות מרחק ההליכה הרגלי מהמלון המקורי שבו היינו אמורים לשהות ולמרות העובדה שהכבודה שלנו איתנו צעדנו לעבר המלון השני כדי להשתכן שם, כשהגענו אמרו לנו כי המלון בתפוסה מלאה וכי אין מה לעשות, מיד התקשרנו לארץ כדי לנסות לתקן את העוול אך ללא הועיל, חברת איסתא הפנתה אותנו לחברת קשרי תעופה שמצדה התנערה מהאחריות, שוב התקשרנו לאיסתא שאמרו כי יטפלו בזה רק ביום המחרת, בלית ברירה השתכנו במלון שנתנו לנו וחיכינו לתשובה, למחרת בשעה 12 שעון ישראל קיבלנו טלפון מחברת איסתא שהציעה לנו חלופה אך במידה ונשלם עוד 250 יורו, לא הסכמנו וביקשנו שחברת איסתא תשלם את ההפרש ונגמור את הסיפור, מהחברה לא הסכימו ואמרו לנו כי כשנגיע לארץ נטפל בזה, יומיים שלמים מהטיול ישבנו מבואסים וכל תכנון הטיול שלנו השתנה, נסענו לברצלונה פעם אחת ולא 3 כמו שתכננו בגלל המרחק מתחנת הרכבת, שהינו בים פעם אחת ולא כל יום כמו שתכננו בגלל המרחק. כשהגענו לארץ פנינו לאיסתא ודרשנו מהם פיצוי על סך בערך חצי מהטיול (2500 שח ) איסתא חזרו אלינו ואמרו כי אכן נעשתה טעות אך לא מצדם אלא מצד קשרי תעופה, לבסוף אחרי שאיסתא וקשרי תעופה סיימו את הדין ודברים ביניהן הודיעו לנו כי כל אחת מהחברות תשלם 75 דולר פיצוי, לדעתנו זה סכום מצחיק ולא מספק. רצינו לדעת האם כדאי לתבוע אותם או לקחת את מה שהם מציעים למרות הכל? תודה מראש!
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה בהתאם לחוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה