שלום, רציתי לדעת אם אני צריכה לקבל פיצוי כספי על טיסת שכר לורנה שהתעכבה ב11 שעות? ועד כמה זמן לאחר הטיסה ניתן להגיש את התביעה לפיצויים? בכרטיס האלקטרוני כתוב ״כרטיס טיסה זה הוא לטיסות שכר ו/או לאו קוסט ו/או סדירות, אשר מטבען עשויים להיות בהן, לאחר ביצוע ההזמנה ביטולים, עיכובים, איחורים ושינויים בנתיב ו/או ביעד ו/או במספר הטיסה ו/או בחברת התעופה של הרגע האחרון״ תודה רבה
ניתן לתבוע עד 4 שנים מיום הטיסה.
לא ניתן להתנות על חוק שירותי תעופה, לכן זה לא משנה מה היה כתוב בכרטיס הטיסה האלקטרוני בכל הנוגע לציטוט שהבאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אנה, על פי מה שאת מתארת אכן קמה לכם עילה לפיצוי. היו צריכים לעדכן אתכם על השינוי. עם זאת, אשמח לשמוע עוד פרטים על זהות חברת התעופה וגם לראות את התשובות בנושא זה שמסרו לך הסוכנות/חברת התעופה....
המשך תשובה