שלום רב, אני וזוגתי הזמנו טיסה בחברת EASYJET מברלין לרומא ב11.11. כאשר הגענו בבוקר הטיסה (שהייתה בערב) לבצע את הצ'ק אין לטיסה - התברר שהטיסה אינה קיימת במערכת ושהטיסות לרומא מברלין למעשה הופסקו. לכן, נאלצנו למצוא עוד לילה במלון, להזמין טיסה יקרה יותר ולשלם את עלות השהייה במלון ברומא, למרות שלא יכולנו להגיע אליו. לאחר פנייה לEASYJET התקבלה מהם הודעה שהטיסה נדחתה לשעה מאוחרת יותר ואנחנו פשוט לא הגענו (שקר מוחלט כאמור). שלחנו מייל נוסף, שלאחר שבוע קיבלנו עליו תגובה לפיה ב19.9 נשלח מייל מהחברה המודיע על ביטול הטיסה שלנו בנובמבר. בדיקה מהירה העלתה שאכן קיבלנו מייל כזה, אך הכותרת שלו הייתה "מידע חשוב מEASYJET לגביי טיסתך", כותרת די גנרית שניתנת (בניסוח זה או אחר) גם למיילים המציעים לך להשכיר רכב, למצוא מלון, להוריד אפליקציה וכו'. לכן לא הייתה התייחסות למייל זה מעבר לנדרש. בנוסף, במשך החודשיים שלאחר מייל הביטול עד לטיסה עצמה המשכתי לקבל מיילים הקשורים לטיסה לרומא, כולל מייל אשר מודיע לי שהצ'ק אין לטיסה נפתח (כיומיים לפני הטיסה המבוטלת). רציתי לדעת האם בשל העובדה שמיילים שכביכול מאשרים את הטיסה נשלחו גם לאחר שנשלחה הודעת ביטול הם עילה מספיקה לדרישת פיצוי כלשהו? גם אם לפחות החזר של ההוצאות שנאלצנו להוציא עקב הביטול (כ600 יורו)? האם אפשר להגדיר זאת כהטעיית הלקוח? תודה על כל תשובה שהיא, נועם
לא הייתי נכנס לעצם ההטעיה, אלא דורש פיצוי על עצם הפסקת הטיסות מרומא לברלין באופן חד צדדי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה