בטיסה לברלין, הגענו לשדה 3 שעות טרם ההמראה כמתבקש. נאמר לנו על עיכוב של שעה ובהמשך על עיכובים נוספים. סיפקו לנו כמתבקש לאחר שעתיים מזון אך לאחר חמש שעות לא ידעו אותנו בזכותנו לטיסה חלופית או קבלת החזר כספי. הנציגות שהיתה בשדה היו של לאופר ולא של אסטרה (החברה שאיתם היינו אמורים לטוס) והנציגות אמרו שאינן קשורות לחברה לבסוף המראנו מהשדה לאחר 7 שעות ועשר דקות. איזה אישורים עלינו להמציא להגשת תביעה, באיזה גובה פיצוי, ואיך משיגים אישור על שעת ההמראה הלכה למעשה (החברה לא עידכנה על הצג והתצלום שצילמנו בנייד לא משקף את הזמן המדוייק הלכה למעשה). תודה. הודעה:
קיימת זכאות לפיצוי כספי רק במידה והעיכוב היה מעל שמונה שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה