שלום. ב 22.8, טיסת ברסלס איירליינס מתא-לבריסל בוטלה. בהתחלה עדכנו עיכוב ושוב עיכוב. אמרו שיש פנצ'ר באחד מהגלגלים. בסופו של דבר הטיסה בוטלה. בגלל שהיעד הסופי שלנו היה לונדון, החלופה שהציעו לנו היתה למחרת. סהכ עיכוב בהמראה של כ 25 שעות. עפי החוק, יש כתובת של נציג של החברה במיוחד לנושא פיצוי (כי לחברה אין משרד בארץ). פניתי אליו מספר פעמים במייל - והוא מתעלם ולא עונה בכלל. פניתי דרך הפייסבוק לחברה, הם ענו והפנו אותי להזנת התלונה באתר. ממתין לתשובה מהם. שאלותי - 1. האם פנצ'ר נחשב כתקלה לא צפויה שעל בסיסה חברת התעופה יכולה להתנער מפיצוי ? יש לי צילום של המטוס שרואים את הפנצ'ר. מחיפוש באינטרנט מסתבר שזוהי תקלה מאוד נפוצה, וגם התיקון שלה אורך כ 30 דקות בלבד (וללא הורדת הנוסעים בכלל מהמטוס) 2. חישוב המרחק לצורך הפיצוי הוא מהמקור עד ליעד הסופי (כולל הקונקשיינים) או רק לטיסה הראשונה שבוטלה ? 3. מעבר לפיצוי בהתאם לחוק, את ההוצאות הנלווות (הפסד מלון, הוצאות אוכל וכו) - כיצד מקבלים ? רק דרך תביעות קטנות ? תודה
יוסי שלום,
נא צור איתי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריה היקר שלום, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפ...
המשך תשובה