Hi, my flight was cancelled through Air Brussels and because of them I had a delay of over 10 hours to my destination. I tried contacting their customer service but they haven't responded. What should I do?
.You may be entitled to compensation
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי נטלי היקרה, מצער לשמוע מה שקרה לך. בוודאי שיש לך מה לעשות, ולדעתי קמה לך עילה לפיצוי ואף פיצוי לדוגמא כנגד חברת התעופה. מזומנת ליצור עמי קשר ואנסה לסייע לך. בברכה יצחק ...
המשך תשובה