היינו אמורים לצאת ממיאמי ב 25.10.15 אך הטיסה בוטלה עקב תקלה טכנית במטוס. (בהתחלה היה עכוב בטיסה ואחרי כמה שעות הודיעו שהטיסה בוטלה. שכנו אותנו בבית מלון ולמחרת הודיעו שנטוס באותה הטיסה. אך גם הטיסה ב 26.10.15 בוטלה. אחרי כמה שעות העבירו אותנו לחברת תעופה אחרת. חיכינו עוד כמה שעות וגם ב conection לארץ חיכינו כמה שעות. בסופו של דבר חזרנו לארץ ב 28.10.15 בשעה 12:30 בלילה, במקום לחזור ב 26.10.15 בשעה 15:00. האם מגיע לנו פיצוי על עוגמת הנפש ואיבוד ימי עבודה?
חוק שירותי תעופה קובע כי ישנה זכאות לפיצוי כספי כאשר הטיסה מבוטלת. יחד עם זאת, חברות התעופה משתמשות כעניין שבשגרה בסעיף 6(ה)1(1) לחוק, כשלשיטתן תקלה טכנית שהובילה לביטול הטיסה עולה לכדי "נסיבות מיוחדות" הפוטרת אותן מלפצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה בהם חברת התעופה ביטלה את הטיסה מעל 14 ימים לפני מועד הטיסה, על חברת התעופה להשיב את כספכם בחזרה, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. בברכה עו"ד יצחק מימון ...
המשך תשובה