שלום רב, במטרה להגיע לאיי אנדמן שבהודו, הזמנו שתי טיסות - האחת עם טורקיש איירליינס (מתל אביב לבומביי דרך איסטנבול), ועם חברה הודית מקומית (מבומביי לאנדמן, גם כן עם יעד ביניים). הטיסה מהארץ לאיסטנבול יצאה באיחור, וגם הטיסה מאיסטנבול לבומביי יצאה באיחור), הגענו לבומביי, והמתנו למזוודות שלא הגיעו עם הטיסה. נציגי טורקיש אמרו לנו להמתין יום בבומביי עבורם. לבקשתנו עבור מקום לינה זמני עד שיגיעו המזוודות קיבלנו תשובה שלילית. מעבר לעוגמת הנפש, הדבר גרם לנו להוצאה כספית לא צפויה של שני לילות במלון בבומביי ונצרכנו להזמין טיסה חדשה לאיי אנדמן וקיצר לנו את ירח הדבש ביומיים... כשפנינו לפניות הציבור של טורקיש איירליינס הם טענו שלפי חוק התעופה הישראלי אנחנו לא רשאים לקבל פיצוי או החזר כספי של הוצאות אש"ל ולינה. שאלתי היא האם אכן אין לנו עילה לתביעה לפי חוק התעופה הישראלי ? בברכה, גיא
הפורום עוסק אך ורק בביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו אכן נראה כי ניתן לתבוע את חברת התעופה, עם זאת, המדובר בייעוץ פרטני משום שיש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים. אתם מוזמנים לפנות אליי ממש כאן דרך הכרטיס האישי שלי בלשונית "ייעוץ אישי"....
המשך תשובה