שלום, לפני כחודש חזרתי לארץ מלונדון עם טיסה של British airways. הטיסה המריאה באיחור של כשעה (הודיעו לנו מספר שעות לפני שהגענו לשדה) וכעבור חצי שעה של טיסה, הודיעו שטייסת המשנה חולה ושהמטוס חוזר ללונדון. בשדה בלונדון שלחו אותנו למלון אחרי המתנה של כמה שעות להסעות אליו. ולמחרת הטיסה המריאה באיחור כולל של כ- 14 שעות מהזמן המקורי. רציתי לדעת האם על סמך הדברים האלו, לדעתך, יש עילה לפיצוי והאם ניתן להגיש בקשה/ תביעה לפיצוי? תודה רבה.
לדעתי, המקרה שצוין עולה לכדי "נסיבות מיוחדות" - סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה אשר פוטר את חברת התעופה מלפצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה