הזמנתי כרטיס טיסה הלוך חזור מישראל לקלן בגרמניה דרך חברת smartair. בעקבות בעיות בבית נאלצתי לחזור לישראל במהירות המרבית ניסיתי לדבר עם החברה ואמרו לי שיחזרו אליי רק ביום ראשון כי אין מי שיעזור לי במהלך הסוף שבוע. נאלצתי להזמין כרטיס נוסף חזרה לישראל מחברה אחרת . האם מגיע לי לקבל החזר כספי מהחברת smatair ?
הפורום עוסק אך ורק במקרים של ביטולים או עיכובים חד צדדים שנעשו מצד חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה