4.10.2015 טיסה מתל אביב לאתונה שהיתה עשויה להמריא ב18:05 המריאה בשעה22:00 - טיסת שכר. ישראייר חכרה מטוס צ'כי .המטוס נחת בשעה 14:00. התברר שהאיחור בהמראה נבע,כיוון שלמטוס לא היה אישור נחיתה,ו/או המראה. ישראייר ,כדי למנוע מלספק כיבוד ,כנראה.כלאה אותנו משך שעתיים בתוך המטוס, עד להגעת הדוקומנטים מהרשות -לטייס. הוחזקנו כבני ערובה,ולא נתנו לצאת לשאוף אויר,כי הבינו שקיימת תכנית מרד,לנטוש המטוס ולחזור ללובי. לכן נציגת החברה טענה משך שעתיים (כל 15 ד) שהמסמכים בדרך. האם יש מקום לתביעה , אולי ייצוגית?
על פי הוראות החוק, רק עיכוב מעל שמונה שעות מזכה בפיצוי כספי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לעו"ד רוטבאום
האם לא הגיע לנו כיבוד על העיכוב של 4 שעות?
מותר לחברה,להחזיק בנו כבני ערובה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה