שלום רב, טיסה של חברת טורקיש איירליינס מנתב"ג לאיסטנבול יצאה באיחור של מעל 3 שעות (הסיבה שהטייס לא חש בטוב=כח עליון...) כמו כן, נאמר על-ידי דיילי הקרקע שהטיסת המשך תמתין באיסטנבול לכל הנוסעים, היות ומדובר במעל 100 איש. בפועל, טיסת ההמשך לא המתינה לכל הנוסעים ונותרנו עומדים בפני שוקת שבורה מול דיילי הקרקע בשדה התעופה באיסטנבול. ניתן מלון (פח) באיסטנבול, כולל העברות למשך יומיים וזאת ללא מזוודות: תחתונים, גרביים וכדומה (טענו שלא מוצאים אותן...כשבפועל חיכו במשרדי ה"טרנספר") וכן ללא מוצרי טואלטיקה. היות והאיחור מאיסטנבול לטיסת ההמשך היה קרוב ל-48 שעות הייתי בטוח שלפי "חוק טיבי" נוכל לקבל פיצוי, ברם לא כך הדבר... אשמח להתעדכן מהן האפשרויות שעומדות בפני, האם יש אפשרות לתבוע מהחברה פיצוי על האיחור של היומיים וכפועל יוצא ביטול טיסות ומלונות שהוזמנו מבעוד מועד וכן עוגמת נפש וזאת לפנים משורת הדין, או שמא אין מנוס ולהשאיר את המסכת העצבים מאחור ובעתיד לעשות שעורי בית ולא להזמין לעולם טיסות עם טורקיש שאיננה מכירה באמנות תעופה הבינלאומיות של אירופה?! מודה מראש, ר'.
לדעתי, לא קיימת זכאות לפיצוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר בשאלה, על חברת התעופה היה לספק לך שירותי סיוע כגון לינה, מזון ושתייה ושירותי הסעה ותקשורת. ללא קשר למצב הביטחוני. כך קבע החוק. במידה ושמרת את כל הקבלות אתה אכן יכול לקבל את ההוצאות הללו ב...
המשך תשובה