שלום, אני ובת זוגתי טסנו בתאריך 9.10.15 לרומא בטיסת ישראייר וכשנחתנו ברומא המזוודה של בת זוגתי לא הגיעה, דיווחנו על כך מיד בשדה התעופה והשארנו את כתובת המלון ששהינו בו על מנת שישלחו את המזדווה לשם במקרה שימצאו. בסופו של דבר התברר שהמזוודה נשארה בארץ וכלל לא נשלחה לרומא, המזוודה הגיעה אלינו לבית רק באותו יום שחזרנו לארץ. שאלתי היא למי צריך לפנות עכשיו, האם לחברת התעופה או לחברת הביטוח ומה גודל הפיצוי המגיע לנו בגין האובדן. תודה.
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי חנה, כן, ההתיישנות היא עד 4 שנים. עם זאת, במקרים בהם הטיסה המריאה בעיכוב של עד 5-8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרטיס הטיסה. הנוסע יהיה זכאי להשבת התמורה עבור כרטיס הטיסה או בחירת כרטיס טיסה חלופי, ...
המשך תשובה