שלום , טסנו למילאנו דרך איסטנבול , המזוודה לא הגיעה למילאנו . הודענו למחלקת האבידות .בערב קיבלנו שיחת טלפון מאיסטנבול ונמסר לנו שהמזוודה נמצאה ותגיע למילאנו למחרת בשעה 13:00 . בקשנו שישלחו אותה למלון עד השעה 18:00 מאחר ובשעה 19:00 אנחנו ממשיכים ברכבת לונציה וודאו שיש להם את הכתובת שלנו במילאנו ובו ונציה ! המזוודה לא הגיע למלון במילאנו שוחחנו עם מחלקת האבדות במילאנו והם טענו שהמזוודה לא הגיעה אליהם דאגנו שוב לוודא שבידם הכתובת שלנו בוונציה והודענו / בקשנו שהמזוודה תשלח לוונציה בה נשהה ביומיים הקרובים . הגענו לוונציה התקשרנו מספר פעמים למחלקת האבידות ונמסר לנו שהמזוודה לא הגיעה מסרנו להם את הכתובת הבאה שלנו בטיול והודענו להם שנשבה שם למשך 4 ימים ובקשנו שישלחו את המזוודה לשם . במקביל יצרנו קשר עם נהל החברה בארץ ובקשנו את עזרתו הוא הבטיח לעזור ואמר שאנחנו רשאים לרכוש מוצרים חליפיים ( מדובר במזוודה ראשית של אשתי , ביתי ושלי) רוב הציוד המשפחתי היה במזוודה שלא הגיעה . רכשנו פריטם בהדרגה תוך אמונה שהמזווד תגיע לצערנו המזוודה לא הגיעה וכול יום ניהלנו מספר שיחות למחלקת האבידות ללא תוצאות !! אחרי מספר ימים נמסר לנו שהמזוודה נמצאת במילאנו והם ישלחו אותה לכתובתנו באמצעות שליח . הדגשנו שנימצא בכתובת ב3 ימים הקרובים והתקשרנו לשליח לוודא שבידו הכתובת וחזרנו ואמרנו שאנחנו נשהה בכתובת רק 3 ימים !! השליח הודיע שאינו עובד בסופי שבוע ורק אחרי סוף השבוע המזוודה תגיע כלומר אחרי שנעזוב את הכתובת ונהיה בדרכנו חזרה ארצה !! הצענו לשליח תשלום / פיצוי כספי ובקשנו שיגיע לפני עזיבתו לצערנו נענו בשלילה מוחלטת . המזוודה הגיע ארצה יומיים אחרי שאנחנו בארץ בעזרת חבר שהיה באזור והסכים לעשות לנו טובה ולאסוף את המזוודה מהכתובת ולהביאה ארצה . הגשנו תביעה לחברת התעופה כולל קבלות על הרכישות החלופיות שנרכשו כפי שציינתי בהדרגה סה״כ היינו בחו״ל 10 ימים ללא המזוודה !! אמש קבלנו מכתב מחברת התעופה שהם מוכנים לשלם לנו 86.90 אירו !!!! הזוי לא הגיוני לא מפצה אין לנו שום כוונה להסכים ואנחנו מעוניינים להגיש תביעה - איך מתקדמים ?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום ישי, ממה שאתה מתאר נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. עם זאת, יש לקבל ממך מספר פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. משום שלעיתים תקלה ...
המשך תשובה