שלום. סוכנות הנסיעות 'חופש ותעופה' הבטיחה לנו 5 ימים ו 4 לילות בברלין, מ- 4.10 עד 8.10. הטיסה אמורה הייתה לצאת בשעה 1 בצהריים. מהרגע שהגענו, החלו עיכובים בטיסות עקב תקלה במטוס, לבסוף הביאו לנו מטוס חלופי. סך הכל האיחור הסתכם ב 7 וחצי שעות לערך. מסתבר שידעו על התקלה במטוס עוד יום לפני כן, אך אף אחד לא טרח לעדכן אותנו. יש לציין כי במהלך ההמתנה למטוס, כשעוד לא ידענו מתי תצא הטיסה, חברת 'חופש ותעופה' לא הייתה זמינה. הם סיימו את עבודתם בשל ערב חג שמחת תורה, בידיעה כי יש עיכובים בטיסה, ולא ענו. גם בכתובת המייל לפניות דחופות לא קיבלנו שום תשובה. הגענו לברלין לאחר שכל היום שלנו נגמר, הגענו ישר למלון ועשינו צ'ק אין ברבע ל 1 בלילה. כרגע, סוכנות הנסיעות לא מוכנה לקחת שום אחריות. לא על האיחורים, לא על כך שלא הודיעו לנו מראש על האיחורים הללו ונאלצנו להמתין בשדה, ולא על כך שלא היו זמינים כשהיינו צריכים אותם. מה עלינו לעשות? בצד של מי נמצא הצדק? תודה רבה.
הזכאות לפיצוי קיימת רק אם העיכוב היה מעל שמונה שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יעקב היקר שלום, הן סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה והן בפסיקה הענפה בנושא נקבע כי תקלה טכנית במטוס עשויה להיחשב נסיבה מיוחדת שאינה בשליטת מפעילת הטיסה או למארגן ועשויה להעניק להם פטור מתשלום פיצוי...
המשך תשובה