טיסת המשך מאיסטנבול ברחה לנו 3 אנשים.לא קראו לנו ולא הכריזו שטיסה כזאת יוצאת בעוד מס דקות ועל כל הנוסעים להתייצב בשער.כל זאת שהם יודעים שטיסה לאותו יעד בעוד יומיים בלבד .בארץ ההנהלה כותבים לי מיילים במשך חודשיים ובסוף אומרים שאנחנו אשמים.נאלצנו לחפש מקום לישון ולנסוע לשדה השני ולקנות כרטיסים בחברה אחרת.אפילו בתחנת רכבת מודיעים שהרכבת יוצאת בעוד מס דקות כאשר יש רכבת כל חצי שעה.נודע לי על עוד מקרה שהם ברחו באיסטנבול למשפחה שלמה 6 אנשים.זאת חברה על הפנים....מה עושים.
החברה שברחה לנו ל-3 אנשים היא חברת פגסוס הטורקית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פניו, נראה כי סיכוי התביעה במקרה זה לא גבוהים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל הנראה שלא. עם זאת, הייתי מציע לפנות אל חברת התעופה ולהלין על כך, זאת משום שהיו מקרים בהם הם פיצוי נוסעים בגין שינוי בתנאי כרטיס הטיסה בהתאם לסעיף 5 לחוק התעופה. בברכה יצחק, עו"ד ...
המשך תשובה