זהו סיפור ארוך. לפני יותר מחצי שנה רכשנו אני וחבריי 4 כרטיסי טיסה הלוך חזור לתאילנד לתאריך 12/9/2015 מחברת אייר פראנס. אני רכזתי שניים מהכרטיסים, וחבר נוסף רכש עוד שניים. לאחר יומיים הבנו שהכרטיסים לא מתאימים לנו. התקשרתי למשרד הלקוחות, שם נאמר לי שעליי לשלוח שני פקסים (אחד לכל רכישה) כדי לבטל את ארבעתם. שלחתי שני פקסים (אחד בשביל הרכישה שלי ואחד לרכישה של חברי). הבחור שעזר לי בטלפון אמר לי שהפקסים התקבלו וכל הכרטיסים בוטלו. לא קיבלתי אישור מיוחד על כך. לאחר מספר ימים רכשנו כרטיסי טיסה חלופיים מחברה אחרת. יומיים לפני הטיסה קיבלתי מייל מאייר פראנס כדי לעשות צק אין, וכך גיליתי ששני הכרטיסים שאנ י רכשתי לא בוטלו וגם חויבו. משיחת טלפון עם מחלקת ההחזרים נאמר לי שהתקבל רק פקס אחד (על הרכישה של חברי), ואכן שני הכרטיסים שרכש חברי בוטלו. מה אני יכולה לעשות? הרי אני זו שעשיתי את הטלפון לביטול 4 הכרטיסים (ובסוף אלה שבוטלו דווקא היו לא אלה שאני רכשתי) והבחור שאיתו דיברתי בזמנו אמר לי בפירוש שהכרטיסים בוטלו. תודה
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה (ולא ע"י הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה