שלום רב אנו עברנו טראומה בטיסה חזור מאינסמבול לארץ של חברת פגסוס. למעשה ,בתאריך 28.09 חזרנו מחופשה באיסטנבול .טסנו עם חברת פגסוס .טיסה מאינסמבול לתל אביב.טיסה מאינסמבול היית אמורה לצאת בשעה 19:55 (מספר טיסה PC785 ) . אז התחילו דחיות של הטיסה בטענה שמזג אוויר סוער לא מאפשר טיסה.ביחד עם זאת לאחר שעתיים (בערך ) טיסות רבות המריאו (כך שהטענה כי מזג אוויר מנע טיסות היא שקר) והטיסה שלנו עוכבה. שוב ושוב. עד אשר המספר טיסה שלנו לא הופיע במסך עדכונים , שאלנו את הנציגים וין להם תשובה מתי הטיסה שלנו או מתי תהיה שהיא זכותנו לדעת! כל פעם בתירוץ אחר, כאשר אנחנו לא מקבלים מענה אמיתי, לא אוכל ולא שתייה(הציעו מנת מקדונלדז אבל מנה מסויימת כך שאנחנו צמחוניים ולא היה מענה לנו) ובטח לא מלון. באזור 02:30 נציג של פגסוס אמר שנטוס בשעה 05:00, ושמי שרוצה יקבל מלון עד שעה זו, אך אח"כ חזר בו בטענה שאין כבר מספיק זמן. זמן הטיסה המקורי מאיסטנבול לישראל היה אמור להיות 19:55. עלינו למטוס באזור 05:30, אך כמנהג פגסוס החזיקו אותנו עוד למעלה משעה במטוס לפני שהמראנו. בסביבות 30: 6 בבוקר רק המראנו. עקב עיכוב במקום להגיע לישראל בתאריך 28.09 בשעה 22:10 . הגענו לישראל באזור 09:00 29/09. היות ולא ישנו בלילה הרי שנאלצנו לבטל את יום העבודה של 29/9. .בקיצור עברנו עוגמת הנפש והעייפות וגם פגיע בבראיות של הילדה . איך ניתן לתבוע את החברה (על העיכוב וכל מה שעברנו), והאם ניתן להגיש תביעה של כמה נוסעים יחד כדי להגדיל הסיכוי לפיצוי? ומה לגבי הפסד ימי עבודה? עוגמת הנפש? יש המלצות? תודה.
עיכוב/ביטול טיסה שנגרם כתוצאה ממזג אוויר יכול להיות טענת הגנה טובה לחברת התעופה. לדעתי, במקרה זה חברת התעופה תהיה פטורה מלפצות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עליכם לבדוק את תנאי הפוליסה בהקשר זה. בנוסף, במידה והטיסה בוטלה כיומיים לפני מועד הטיסה המקורית ככל הנראה קמה לכם זכאות לפיצוי. עם זאת, יש לקבל יותר פרטים באשר למקרה שלכם על מנת לענות לכם באופן מקצוע...
המשך תשובה