שלום רב אנו עברנו טראומה בטיסה חזור מאינסמבול לארץ של חברת פגסוס. למעשה ,בתאריך 28.09 חזרנו מחופשה במינכן .טסנו עם חברת פגסוס עם conection .טיסה למינכן לאינסמבול ומאינסמבול לטל אביב.טיסה מאינסמבול היית אמורה לצאת בשעה 19:55 (מספר טיסה PS785 ) . אז התחילו דחיות של הטיסה בטענה שמזג אוויר סוער לא מאפשר טיסה.ביחד עם זאת לאחר שעתיים (בערך ) טיסות רבות המריאו (כך שהטענה כי מזג אוויר מנע טיסות היא שקר) והטיסה שלנו עוכבה. שוב ושוב. כל פעם בתירוץ אחר, כאשר אנחנו לא מקבלים מענה אמיתי, לא אוכל ולא שתייה ובטח לא מלון. באזור 02:30 נציג של פגסוס אמר שנטוס בשעה 05:00, ושמי שרוצה יקבל מלון עד שעה זו, אך אח"כ חזר בו בטענה שאין כבר מספיק זמן. זמן הטיסה המקורי מאיסטנבול לישראל היה אמור להיות 19:55. עלינו למטוס באזור 05:00, אך כמנהג פגסוס החזיקו אותנו עוד למעלה משעה במטוס לפני שהמראנו. בסביבות 30: 6 בבוקר רק המראנו. עקב עיכוב במקום להגיע לישראל בתאריך 28.09 בשעה 22:10 . הגענו לישראל באזור 09:00 29/09. היות ולא ישנו בלילה ולמעשה היינו בשדה התעופה במינכן ובדרך לארץ כבר מ 28/09 בשעה 11:00, הרי שנאלצנו לבטל את יום העבודה של 29/9. בנוסף להכול בת שלנו היא חולת סכרת נעורים ומטופלת במשבאת אינסולין .נגמר לה אינסולין במשאבה (בגלל שלא ידענו שתהיה עיכוב של מעל 10 שעות ולא לקחנו איתנו אמפולה נוספת של אינסולין ,הכל נשאר במזוודה ) ועלה סוכר לרמות גבוהות שעד היום אנו מנסים לתקן ועדיין עוד לא הגיע לאיזון נורמאלי .בקיצור עברנו עוגמת הנפש והעייפות וגם פגיע בבראיות של הילדה . איך ניתן לתבוע את החברה (על העיכוב וכל מה שעברנו), והאם ניתן להגיש תביעה של כמה נוסעים יחד כדי להגדיל הסיכוי לפיצוי? ומה לגבי הפסד ימי עבודה? עוגמת הנפש? יש המלצות? תודה.
ר' תשובתי לעיל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אליאור, פיצוי כאמור יינתן, אלא אם תוכיח מפעילת הטיסה (חברת התעופה) כי היא פטורה מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. ראשי...
המשך תשובה