שלום, בתאריך ה02.08.15 הייתי אמורה לטוס דרך איירברלין למינכן, הזמנתי את הטיסה כ 4 חודשים מראש. הגעתי 3 שעות לפני הטיסה, שהגעתי לדלפק אמרו לי שעשו אובר בוקינג ואני לא עולה על הטיסה! (טיסה של 7 בבוקר), הייתי אמורה להגיע ישירות למינכן והפסדתי יום עבודה שלם ופגישות רבות שפגעו בעבודה שלי. בדלפק אמרו לי שאקבל פיצוי או של 400 ארו, או של כרטיס מתנה, שאגיע לארץ שאכתוב להם. (נאמר לי ע"י הצוות שלהם 3 פעמים) נגררתי 3 שעות בשדה התעופה ואז שמו אותי בטיסה חלופית דרך אתונה..עם המתנה. נגררתי יום שלם והגעתי רק אחה"צ למינכן. מאז אני בהתכתבויות עם איירברלין, הלוך ושוב, והם לא מוכנים בכלל לתת לי זיכוי של הזכום על עוגמת הנפש. לא עליתי בכלל על טיסה שהזמנתי ושילמתי עליה!! מה אני אמורה לעשות? תודה!
נא צרי איתנו קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חסרים פרטים נוספים על מנת להבין טוב יותר את שאלתך. ראשית, לא ברור לי האם הטיסה שלך הייתה אל ישראל, במידה וכן, מהיכן? שנית, לא ברור האם חברת התעופה הציעה לך לכרטיס טיסה חלופי או שנאלצת לרכוש כרטיס אחר?...
המשך תשובה