שלום, 1.במרץ רכשתי שני כרטיסי טיסה מנוארק לאורלנדו בחברת יונייטד. הרכישה בוצעה בישראל דרך נציג של יונייטד. 2. הגענו לשדה התעופה 3 שעות לפני מועד הטיסה. 3. לאחר סיום הצ'ק-אין שמענו בכריזה שהטיסה בוטלה. 4.פנינו לדלפק השירות. הטיסה שהציעו לנו הייתה ב18:30, יותר מ8 שעות לאחר מועד הטיסה המקורי. נאלצנו להסכים כיוון שאמרו לנו שאם לא נסכים, לא ידוע מתי תהיה הטיסה הזמינה הבאה. במקביל רשמו אתנו לרשימת המתנה לטיסה מוקדמת יותר, אך לא היה מקום. 5. במהלך ההמתנה חיפשנו בשדה התעופה טיסות אחרות של יונייטד לאורלנדו. באחד המקרים הנציג אמר לנו שאם היינו מגיעים כמה דקות קודם , הוא היה מעלה אותנו לטיסה (מדוע יונייטד לא יזמו יצירת קשר איתנו?) 6. בסופו של דבר הטיסה המריאה יותר מ-10 שעות לאחר המועד בכרטיס המקורי. 7. במהלך הזמן הזה היינו ללא אוכל כשר ולמעשה בצום. 8. נציגי חברת התעופה לא הסבירו לנו את זכותנו בנושא שיחות טלפון או refreshments 9. לאחר שחזרנו לארץ פנינו ליונייטד. הם הציעו לכל אחד מאיתנו שובר של 200$ למימוש בטיסות יונייטד 10. אין לנו איך לממש את הפיצוי. אין בכוונתנו לנסוע לארה"ב בתקופה הקרובה כמו כן הפיצוי מבחינתנו לא משקף את הנזק ועוגמת הנפש אנו מעוניינים לתבוע את יונייטד האם להערכתך יש לנו קייס?
נא צור איתנו קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שי היקר שלום, יש לראות את התיעוד לתשובה שקיבלת ולקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה...
המשך תשובה