לטיסה לצרפת ב-10 לספטמבר, הוזמנו 4 כרטיסים 10 חודשים מראש. מועד ההמראה מנתבג נדחה פעמיים בהודעה מראש. פעם אחת נדחה מ- 13:30 ל-15:35 כ-3 שבועות לפני המועד ואתמול, 4 ימים לפני המועד התקבלה הודעה במייל על דחייה נוספת ל18:45. ס"ה דחייה של 5 ורבע שעות. השינוי יוצר קשיים רבים. אודה לך אם תוכל לפרט מה האפשרויות העומדות בפני במקרה זה. תודה. עודד
הואיל והאיחור פחות משמונה שעות לא קיימת זכאות לפיצוי על פי חוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה