שלום, במאי האחרון טסנו עם חברת אל-איטליה למיאמי דרך רומא. כשעלינו על המטוס בארץ נודע לנו כי הטיסה מתעכבת כי יש שריפה בשדה ברומא, לאחר מספר שעות הוציאו אותנו מהמטוס אל הטרמינל ונאמר לנו כי כל הטיסות מרומא כרגע מתעכבות והשדה סגור לכל כלי תעופה. כתוצאה מכך שאלנו לגבי הטיסת המשך למיאמי (יעד לא נפוץ כמו ניו-יורק) האם היא מתקיימת ונאמר לנו שכן רק מאוחר יותר (דבר שהתברר כלא נכון, הטיסה בוטלה), לכן ביקשנו מהנציגים בארץ להטיס אותנו עם טיסות חלופיות (הוצאו מספר חלופות) אך נענו בשלילה. בסופו של דבר הטיסו אותנו לרומא לאחר מספר רב של שעות, והתברר שהטיסת המשך בוטלה ממזמן והחל המירוץ אחר כרטיסי הזהב ובסופו של דבר היתה טיסה רק יום למחרת (לאחר יותר מ 20 שעות) דרך ניו-יורק וליעד קרוב למיאמי. חברת התעופה טוענת כי זה הוא כוח עליון ונעשה כל האפשר, אנו טוענים כי לא נכון הדבר מכיוון שהפצרנו בהם כבר בארץ כאשר היו עוד ברירות והם סירבו והתייחסו אלינו כמו אל מזוודה שצריך להעבירה ממקום אחד לשני. האם ניתן להגיש תביעה בנושא?
לדעתי מדובר בתיק "בעייתי".
אני סבור שלחברת התעופה טענת הגנה טובה, המצדיקה פטור מפיצוי כספי על פי סעיף 6(ה)(1) לחוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אמנון היקר שלום, במידה וסכום התביעה שלך אינו עולה על סך של 34,600 ש"ח, אני ממליץ לבחור בהליך של תביעה קטנה. הן בשל הדין הראייתי המקל, והן בשל העלויות המשפטיות הנמוכות. עם זאת, אין כל מניעה שעורך דין ...
המשך תשובה