שלום לך לפני כחודש המראה הופסקה ב1930 באמצע בגלל נורית התרעה על מנוע. לאחר שעתיים של בדיקות הורדנו מהמטוס והמתנו בנתבג בלילה עוד 4 שעות עד להודעה שיש מטוס חלופי ואין צוות ולכן תצא טיסה למחרת ב0900 חלקנו שילמנו על מונית הביתה וחלקנו נשאר לישון בנתבג כמה שעות טיסה יצאה ב1000 ואנו הפסדנו חצי יום טיול מאורגן ,לילה במלון ,והיינו עייפים מלילה ללא שינה. האם יש סיכוי לפיצוי לפי החוק? חברת התעופה טוענת לכח עליון בגלל התקלה. שובר לארוחת ערב קיבלנו בנתבג וכמה שמיכות לחלק ממי שנשאר בשדה כי גר רחוק.מלון לא הסכימו לתת לרחוקים. האם תקלה במטוס נחשבת לכח עליון עליו לא צריך לפצות? תודה
אני סבור שלא.
כלומר "תקלה טכנית" לא מהווה טענת הגנה אוטומטית הפוטרת את חברת התעופה מלפצות נוסעים שטיסתם בוטלה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה