בתאריך 14/7/2015 בחזרה בטיסה מס 0332 סיציליה קטניה לישראל (מצ"ב מסמכים רלוונטים) הגיעה המזוודה שלי עם שבר חמור בחלק התחתון (מצורפים צילומים). ניגשתי לדלפק שלכם בשדה התעופה ודיווחתי על הפגיעה, קבלתי מסמך על הגשת הדוח נזק. יצרתיקשר עם הנציג שלכם "א.ר.ט.י רימון בע"מ " בפ"ת. מסרתי לו את התיק לתיקון דרך סניף משנה בראשל"צ לסניף פ"ת ביום 15/7/2015 . ביום 4/8/2015 הודיעו לי טלפונית ע" מנהל הסניף שלא ניתן לתקן את המזוודה שלי ואפשר לקבל במקומה רק מזוודה בגודל "28 מבד !! בלבד, עד לגובה סכום של 350 ₪ מתוצרת סין (הקלטה של השיחה). המזוודה שלי הינה קשיחה ולא מבד, בגודל "28, מרובעת ומתוצרת Samsonite . בקשתי היא קבלת מזוודה, קשיחה לפחות ( מתוצרת אירופאית) שוות ערך למזוודה שלי. האם יש עילה לתביעה?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה