שלום, אודה על הכוונה בסוגיה שאפרט להלן. רכשנו אני ואשתי כרטיסים הלוך חזור לוינה מתל אביב לאפריל 2015 ישירות מאתר החברה. בטיסה חזור שהיתה אמורה להיות מוינה בשעה 20.00 בערך ארע המקרה הבא. במועד המתוכנן של העלייה למטוס קיבלו הנוסעים הודעה על עיכוב של כשעתיים בטיסה. לאחר מכן , במועד העלייה החדש (22.00) קיבלו הנוסעים הודעה שמסיבות תפעוליות הטיסה תידחה לשעה 10 בבוקר למחרת. עם זאת, נמסר שעבור חלק מהנוסעים בטיסה, ואנחנו נכללנו בקבוצה זו (כ 20 להערכתי) לא יהיה מקום בטיסה בבוקר ונקראנו לדלפק שירות הלקוחות לקבלת טיסה חלופית. יש לציין שבבדיקה שעשיתי לאחר מכן, אכן יצאה הטיסה המקורית ביום שלמחרת . כלומר עבור מי שנשאר על הטיסה המקורית , למעשה היה עיכוב. אך לא כך בהתייחס אלינו. אנו קיבלנו טיסה חלופית המוקדמת ביותר האפשרית ליום למחרת בקונקשיין דרך פרנקפורט כך שנחתנו בתל אביב כ24 שעות מהמועד המקורי. קיבלנו לינה ומזון בזמן זה. בתשובה לפנייתנו לקבלת פיצוי בהתאם לחוק הישראלי, קיבלנו תשובה משירות הלקוחות של החברה בחו'ל שבקשה זו נדחית בשל העובדה שהחברה נתקלה בנסיבות כח עליון שהיוו סכנה ביטיחותית ובשל כך העיכוב. אודה לעצתך בקשר לתביעה שלנו. תודה ניר
צור איתי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי, על פניו בוודאי שיש מה לעשות, יכולות להיות מספר סיבות שבחרו לא להעלות אותך לטיסה, רישום יתר למשל. עם זאת, אני חייב לקבל יותר פרטים על מנת להשיב לך באופן מקצועי, כגון מה אמרו לך בדיוק כאשר סירבו ל...
המשך תשובה