היינו אמורים לטוס עם אייר ברלין מברלין לפראג. הטיסה בוטלה. שמו אותנו במלון ליד השדה על חשבונם. למחרת יצאנו בטיסה שאף היא התאחרה אך מעט. הכרטיס נקנה באינטרנט. האם אני יכול לתבוע את חברת התעופה בתביעה קטנה בישראל? לפי REGULATION (EC) No 261/2004 אנחנו זכאים כל אחד ל 250 יורו. כמו כן שילמנו על ארוחת ערב וכרטיסי אוטובוס חזרה למלון. הכי מרגיז הוא המלון ששמו אותנו בו שהוא כל כך עלוב לעומת המלון היקר שחיכה לנו בפראג ושעל אותו לילה לא קיבלנו החזר. אייר ברלין מסרבת לפצות. הבנתי שמדובר בחברה שרק דרך בית משפט משלמת. האם אנו זכאים גם לפיצוי על הארוחה, אוטובוס והפסד המלון בנוסף ל 250 יורו כל אחד? וכמובן שאלת השאלות היא האם אנחנו בכלל יכולים לתבוע בישראל. תודה על העזרה!
כידוע, מדינת ישראל אינה חברה באיחוד האירופאי. לכן, לרגולציה האירופאית ובכללם EC No 261/2004, אין תוקף משפטי מחייב בישראל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה, משום ששאלתך קשורה לתנאי הביטול אשר חתמתם עליהם מול סוכנות הנסיעות במקרים של ביטול. עם זאת, את יכולה לפנות לסוכנות הנסיעות ולציין בפניהם את סעיף 3.(א)(2) שם נקבע כי: הש...
המשך תשובה