הזמנתי נופש לכריתים מחברת נסיעות בליק. שלחו לי כרטיס עם טעות באות אחד בשם. ביקשתי בכתב לתקן וכתבתי במאיל את השם כפי שהוא מופיע בדרכון. הוסיפו בשם את האות החסרה והוסיפו אות לא נכונה. בקיצור שוב קיבלתי כרטיס עם שם שגוי. לאחר שאמרתי לחברת בליק שצריך לתקן הם אמרו שזה קאוך בתשלום. הם לא מוכנים להקשיב וכל הזמן אומרים שזה כרוך בתדלום. אין לי על מה לשלם זה טיות דלהם. הם לא מקשיבים ומנתקים טלפונים וצועקים אלי. מה ניתן לעדות בעניין הזה? תעזרו לי בבקשה.
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה