שלום, הזמנתי נופש זוגי לפראג דרך אחת החברות הגדולות בארץ, ובקשתי מלון שיש בו מזון כשר. נאמר לי על ידי הנציגה של חברת התיירות כי ישנו בפראג מלון שהוא גלאט כשר ברמה של 5 כוכבים וכי המלון שוכן ברובע היהודי בעיר. אך המעט יקר יותר ואף הפנתה אותי אל אתר האינטרנט של המלון בפראג שהוא אתר בעברית המציין כי זהו מלון גלאט כשר ואף ישנם תמונות של הארוחות ושל בית הכנסת במלון. אך לתדהמתי כאשר נחתנו בשדה התעופה בפראג חיכה לנו נציג של חברת השטיח המעופף אשר טען בפנינו כי המלון אשר הזמנו נמצא בתפוסה מלאה וכי הוא מפנה אותנו למלון אחר הגענו למלון האחר ושם כמובן שלא הייתה ארוחה כשרה ובחדר האוכל הגישו בשר חזיר וגבינה ביחד בשר. דבר אשר גרם לנו לקטט את רגלינו לעבר מסעדות אחרות בכל בוקר במהלך שהותנו במלון. יש לציין כי קיבלנו מספר ימים טרם הטיסה אישור על כל הטיסה והמלון וזאת לאחר שביקשנו שישלחו לנו אישור על כך שהמלון והטיסות אושרו שאלתי היא האם אני יכול לתבוע פיצוי בגין המקרה ולמי עליי לפנות תחילה האם אל החברה אשר דרכה סגרתי את הנופש או אל חברת השטיח המעופף
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרים בהם העיכוב בטיסה הוא בין 2-5 שעות, הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה