אשתי נסעה בטיול מאורגן לפרו עם חברת אייר פראנס. המזודדה שלה ושל עוד מס משתתפים הגיעה רק לאחר 6 לילות. היא נאלצה לקנות פריטים בסיסים.תחתונים וחזיות היא לא מצאה בגודל שלה ולכן נאלצה לכבס כל לילה, ומכיון שלא מצאה מעיל בגודל מתאים(היא לא רזה) והיה קר מאד נאלצה להכנס לחנות של ה NORTH FACE ולקנות מעיל גברים בעלות גבוההשל 900 ש"ח. באתר של אייר פרנס ראיתי שניתן לתבוע על החזר פריטים בסיסיים אבל לא נראה לי שהיא תקבל החזר עבור המעיל. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה עבור החזר כל ההוצאות ובעיקר עבור עוגמת הנפש(העבירה 6 לילות בלי מזודה והפסידה יום טיול בשביל קניות) מחברת הביטוח היא רשאית לקבל 150 דולר עם השתתפות עצמית של 50 דולר כך שזה לא יכסה את כל ההוצאות. האם ניתן לתבוע גם את חברת הנסיעות הישראלי? תודה ליאו
הפורום עוסק אך ורק בביטולי או עיכובי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק במקרים בהם מדובר בטיסה שבוטלה בין התאריכים 01.03.2020 -16.07.2021 בשל משבר הקורונה העולמי. בברכה יצחק, עו"ד...
המשך תשובה