טסטי עם חברת פגסוס מישראל לאמסטרדם עם קונקשיין באיסטנבול . בשדה באיסטנבול הלוח האלקטרוני שבו נתוני הטיסות מסר מידע שגוי לגבי טיסת ההמשך כתוצאה מכך החמצתי את הטיסה לאמסטרדם . חברת פגסוס סרבה להכיר באחריותה לכן נאלצתי לרכוש שוב כרטיס טיסה ועוד נאלצתי להמתין כ- 9 שעות האם יש מקום לתבוע מפגסוס החזר הכרטיס ??
במידה ויש לך הוכחות מתאימות אני סבור שכן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ניתן להשיב על שאלה כאשר מדובר בטיסה עתידית אשר עדיין לא המריאה. עם זאת, לכל חברת תעופה המבצעת טיסות מישראל ואל ישראל, יש נציגים לקבלת כתבי בי דין אשר לכתובת שלהם מגישים את התביעה כנגד חברת התעופה. ...
המשך תשובה