הגעתי בזמן לטיסה לברלין עם קונקשיין באינסטמבול. שהגעתי לדלפק הפקידה לא היתה מוכנה לתת לי את הכרטיס ששילמתי עליו ממיטב כספי משום שהיו חסרים לי 3 ימים בדרכון כדי שיהיה לי תוקף של 3 חודשים. חברת התעופה שרכשתי ממנה את הכרטיס פגסוס לא ידעה אותי במיילים ששלחה אליי שיכול לקרות מצב כזה, אני לא הייתי מודע לזה וגם באתרים פה בארץ לא מצאתי על זה שום מידע מלבד פורום אחד. מלבד זאת משום שהטיסה היתה בשבת בבוקר משרד הפנים לא היה פעיל כך שלא יכולתי להאריך את הדרכון בשדה התעופה. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה ומשרד הפנים?
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה. יחד עם זאת, אציין כי בתנאים הכלליים חברת התעופה מציינת כי על הנוסע להחזיק בדרכון בתוקף של שישה חודשים לפחות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלכסנדר היקר שלום, לא כל כך ברור לי האם חברת התעופה הציעה לך טיסה חלופית או השבה של התשלום? האם פנית אל חברת התעופה? לכל חברת תעופה אשר מבצעת טיסה מישראל ואל ישראל יש נציג לקבלת כתבי בי דין. כא...
המשך תשובה