הזמנתי כרטיס טיסה לפני 3 חודשים, שעת הטיסה הייתה X היום שהגעתי לשדה מסתבר שחברת התעופה שינתה את השעה ולא קיבלתי הודעה על כך. הסוכן טוען שהוא שלח לי מייל וגם לי יש אחריות לבדוק באתר החברה אם היו שינויים בטיסה, האם נכון? מה לעשות?
באופן עקרוני יש טעם בדברי סוכן הנסיעות.
לא נראה לי שיש טעם להגיש תביעה בנסיבות העניין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
השאלה אינה מתאימה לפורום הנ"ל. עם זאת, אני ממליץ לך לבדוק עוד הצעות מחיר, ולעשות זאת אך ורק דרך עורך דין שינסח את כתב התביעה. חשוב שכתב התביעה יהיה מנוסח דרך עיניים של עורך דין הבקיא בתחום. הליך ש...
המשך תשובה