היי. רציתי להתייעץ. טסתי עם אל על מאמסטרדם לישראל ב15.4.15. 3 נוסעים. כשהגענו לנתב"ג. רק המזוודה שלי הגיעה קרועה. היא כבר הוחלפה. מזוודה של אחותי ובתי לא הגיעו. התקשרו אלינו יומיים אחרי והביאו מזוודה אחת הבייתה גם קרועה. המזוודה של בתי אבדה לגמרי. עברו כבר 21 יום. פתחתי תביעה וקבלתי מייל מאל על שהם מוכנים לשלם רק 500 דולר השתתפות על אבדן המזוודה בלבד. לא מוכנים לשלם יותר כי אין לי קבלות. הסברתי להם שמעולם לא משרתי קבלות. אני קונה הכל באשראי דיירקט ולכן לא שומרת קבלות. ומי ידע בכל שיאבדו לי את המזוודה וכי הייתי צריכה לחשוש ולהתחיל לשמור קבלות מפני זה? היו לי דברים יקרים במזוודה כמו מכשיר מיני לייזר קטן להסרת שיער מהפנים שרק הוא עלה לי לבד 1790 ש"ח. וכמו כן נעלי אדידס ונייק. מעיל יקר ועוד דברים. פירטתי להם וסך כל הדברים הגיעו לכ8000 ש"ח. המזוודה עצמה קניתי ב200 יורו בחו"ל לפני כשנה. מה עושים? איך אני יכולה לקבל את הפיצוי המקסימלי לפי האמנה שזה 1600 דולר אם אני לא טועה? מה עלי לעשות? שלחתי מיילים שוב לערעור אך אין תשובה מאל על
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, אין קשר אם מדובר בטיסת צ`רטר, החוק אינו עושה הבחנה בין טיסה כזו או אחרת. שנית, על חברת התעופה היה לספק לכם כרטיס טיסה חלופי או השבת התמורה, כך גם לספק שירותי סיוע, כגון תחבורה, לינה, מזון ושתיי...
המשך תשובה