שלום רב רכשתי לפני כשבועיים 3 כרטיסים באתר של חברת jetairfly בקו בריסל-ת"א, הלוך ושוב. הרכישה בוצעה וקבלתי אישור על ההזמנה כאשר נאמר לי שאיני יכול לבטל את העיסקה. אך כנראה שמה שלי אסור - לחברה מותר. בימים הבאים נכנסתי באופן קבוע לאתר לבדוק את ההזמנה ואכן היא הופיעה. רק כעת כשאני מבקש לממש את אופציית הצ'ק אין באינטרנט שניתנת לביצוע 14 יום קודם הטיסה, אני מגלה להפתעתי שהעיסקה בוטלה. אני מתקשר לחברה לבר מדוע ונאמר לי שהיתה בעיה בכרטיס האשראי (הכרטיס ישראלי לכן הוא אינו מכובד בחו"ל). תהיתי כיצד אפשר לבטל לאחר שיש לי אישור ומספר הזמנה, אך לא קבלתי מענה. בכל מקרה, בקשתי לשחזר את ההזמנה ולשלם כעת את המחיר שקבלתי בעת ההזמנה (המחירים התייקרו מאז), אך בחברה מסרבים. לאור זאת נאלצתי לרכוש כעת מושבים ביוקר. שאלתי: האם החברה הפועלת בישראל אינה מחוייבת לתקנות הגנת הצרכן, האם הביטול חוקי, ולמי אפשר להתלונן? אשמח למענה
על פי חוק שירותי תעופה חברת התעופה יכולה לבטל את הטיסה וללא כל פיצוי לנוסע, כל עוד הודיעה לו על כך 14 ימים קודם הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה