שלום רב, לפני שבועיים שבנו אשתי ואני מחופשה בצרפת וטסנו עם חברת תעופה אוקראינית UIA (עם עצירות בקייב בהלוך ובחזור). בהלוך, כאשר נחתנו בפריז לאחר עצירת הביניים הופתענו לגלות שרק אחת משתי המזוודות הגיעה ליעד. לאחר בירורים והמתנה של שלושה ימים המזוודה האובדת הגיעה אלינו. למזוודה נגרם נזק (גלגל שבור וקרע בדופן המזוודה) אך דבר חמור מכך קרה: על הכיס הפנימי צוייר צלב-קרס ונכתב באוקראינית את המילה "יהודי". לאחר פנייה לחברת התעופה קיבלנו מכתב שהם ייפצו אותנו בגין הנזק שנגרם למזוודה ובנוסף ייפצו אותנו ויחזירו לנו את סכום הכסף שנאלצנו לקנות בו בגדים ונעליים (ארצה לציין שאשתי ואני טסנו לפריז למטרת פגישות עסקים בנוגע לרכישת דירה ולא לצורך נופש או חופשה). לגבי המקרה האנטישמי לא נאמר משהו מיוחד והם די התנערו מהמקרה תוך כדי ציון העובדה שהדבר לא נעשה ע"י עובדי חברת התעופה אלא ע"י עובדי שדה התעופה. הנני מעוניין לקחת את הנושא לבימ"ש לתביעות קטנות במטרה לפיצוי רציני וגבוה יותר אך ברצוני לשלוח לחברת התעופה מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים ואיני יודע איך לנסח זאת היטב. אשמח לעזרתך באם ניסחת מכתב שכזה (לגבי המקרה האנטישמי אני אוכל להוסיף פיסקה) ותוכל לשלוח העתק או לשלוח ניסוח ראוי למכתב שכזה. ניתן לשלוח בעברית או אנגלית תודה מראש לך והמשך ערב נעים. דור
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ליאת, נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטול הטיסה. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצוי נוסעים שאיחרו לטיסת ההמשך כאילו הייתה זו טיסה שבוטלה. יתר...
המשך תשובה