היי, הזמנו ב29.4 שני טיסות דרך אקספדיה - תל אביב לרומא ב29.5 ומברגמו לתל אביב ב13.6 - ב1.5 גילינו שב31.5 אנחנו חייבים להיות בארץ ולכן אנחנו צריכים לבטל את הטיסה ולכן יצרנו קשר עם אקספדיה לביטול/שינוי הטיסה. ראשית ניסינו לבטל את הטיסה. לאקספדיה יש מדיניות של ביטול ללא קנס תוך 24 שעות מההזמנה, בגלל שעברו כ36 שעות לא היה ניתן להשתמש במדיניות זאת ולכן הבנו שכנראה שנשלם קנס רק שהבעיה היא גדולה יותר. אקספדיה בדקו כי לפי המדיניות של פגסוס (חברת הטיסה) כי ביטול הטיסה הוא ללא החזר כלל (שילמתי 550 דולר על הטיסות). ניסינו לדבר עם פגסוס והם אימתו שלא ניתן לבטל טיסה זאת, אז ניסינו דרך אחרת.. הדרך השניה שלנו היתה לנסות לדחות את הטיסה הראשונה ל1.6 וכן להשתמש בטיסה השנייה - כלומר ביקשנו לשנות רק את התאריך של הטיסה הראשונה. התקשרנו לאקספדיה וקיבלנו את אותה תשובה - "לפי המדיניות של פגסוס לא ניתן לבצע שינוי בהזמנה", ניתקנו והתקשרנו לפגסוס להבין את הסיבה. פגסוס ענו לנו כי אין שום בעיה לשנות את התאריך של שני הטיסות אבל רק אקספדיה יכולים לעשות את זה והם לא יכולים לעשות זאת עם המערכת שלהם. התקשרנו שוב לאקספדיה ושוב קיבלנו את אותה תשובה ("לפי מדיניות פגסוס לא ניתן לבצע שינוי בהזמנה"), הסברנו לטלפנית שפגסוס אישרו שינוי בהזמנה והטלפנית אמרה שהיא תנסה להתקשר אליהם, לאחר כ5 דקות היא חוזרת אלינו בתשובה שהיא לא מצליחה לתפוס את פגסוס ואין ביכולתה לעשות שום דבר והיא תנסה לשלוח להם מייל ושנקבל תשובה תוך 24 שעות, הבנו ובכך סיימנו את השיחה. לאחר יותר מ24 שעות ולאחר שלא קיבלנו תשובה התקשרנו שוב לאקספדיה, ביקשנו מהטלפנית לבצע שינוי והסברנו לה את כל התקשורת שנעשתה בעבר, כתגובה שוב קיבלנו את אותה תשובה ("לפי מדיניות פגסוס..."), הסברנו לה שאת התשובה הזאת כבר שמענו אתמול וכי נשלח מייל לפגסוס בנוגע לבקשה שלנו ושאמרו שנקבל תשובה תוך 24 שעות ולא קיבלנו תשובה. לפי הטלפנית התשובה של המייל היתה אותה תשובה שהיא נתנה לי, כשהסברנו לה שזה לא הגיוני כי פגסוס בעצמם מאשרים היא ניסתה שוב להתקשר לפגסוס, שוב הטלפנית טענה כי היא לא מצליחה להשיג אותם ולכן הצענו לעשות שיחת ועידה. התקשרנו לפגסוס ועשינו שיחת ועידה - סיכום השיחה היא "פגסוס לא יכולים לעשות את השינוי אצלם אקספדיה הם היחידים שיכולים לעשות את השינוי מצד פגסוס אין שום בעיה שהם יעשו את השינוי" "אקספדיה לא יכולים לעשות את השינוי כי מדיניות פגסוס לא מאשרת להם" ובעצם השיחה הסתכמה בזה שהם זורקים את הכדור מאחד לשני מי צריך לעשות את השינוי. ואז פתאום שינוי בעלילה הנציג של פגסוס אמר שאקספדיה צריכים לשלוח מייל לE-TICKET והם יגידו להם איך לשנות את התאריך. הנציגה של אקספדיה שלחה את המייל , כשביקשתי להיות מצורפת למייל אמרה שאין ביכולתה לעשות זאת וכרגע כל מה שעליי לעשות זה לחכות לתשובה מהם. זה סיכום של כל הדברים שקרו עד כה ופה אתם נכנסים לתמונה - מה עליי לעשות?? לא נראה לי הגיוני שאני צריכה לשבת לחכות למייל מאיזה חברה שלישית שלא שמעתי עליה ושאפילו אין איזשהו צפי לכמה זמן עד שהם יחזירו תשובה. נשמע לי אבסורד כל הפינג-פונג הזה שהולך בין אקספדיה לפגסוס בנוגע למי יכול לבצע את השינוי ושאני משלמת את המחיר. מה עליי לעשות??
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה (ולא על ידי הלקוח).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית, לא ברור מהשאלה מה הכוונה פספס את הטיסה? שנית, במידה ואתה התייצבת כדין לטיסה, וכי הטיסה התעכבה/ המריאה באיחור של 8 שעות ואילך, אז הפיצוי נקבע עפ"י מרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד. בנוסף, י...
המשך תשובה