היינו אמורים לחזור מרודוס ביום האחרון של חופשת פסח, עם חברת בלו בירד. העסקה נעתה באמצעות הדקה ה-90 (קווי חופשה). הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 22:10 מרודוס ולנחות בנתב"ג לראשת חצות. בצהריים של אותו יום הודיעו שהטיסה מבוטלת אך הסיבה לכך לא נמסרה. אפשרו לנו להישאר בחדרים בבית המלון וגם קיבלנו ארוחת ערב. לקראת חצות קיבלנו טלפון שעלינו להיות מוכנים בתוך חצי שעה, לאחר שהצליחו להסדיר טיסה עם אייר מלטה. בסופו של דבר המראנו לקראת השעה 4 לפנות בוקר. היינו הורים עם שני ילדים. הגענו הביתהבשעות הבוקר המאוחרות - מותשים. הילדים לא היו מסוגלים ללכת לבית הספר וגם אנחנו היינו מותשים מכדי לעבוד אחרי יותר מ-24 שעות ללא שינה בשל חוסר הוודאות לגבי הטיסה חזרה. כך יצא שרעייתי ואני הפסדנו יום עבודה. האם אנו זכאים לפיצוי בגין הפסד יום עבודה? האם מגיע לנו פיצוי נוסף? תודה רבה, אילן
באופן תיאורתי קיימת זכאות לפיצוי. קשה לדעת בשלב זה מה היה הגורם שגרם לביטול הטיסה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין יצחק מימון
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה, משום ששאלתך קשורה לתנאי הביטול אשר חתמתם עליהם מול סוכנות הנסיעות במקרים של ביטול. עם זאת, את יכולה לפנות לסוכנות הנסיעות ולציין בפניהם את סעיף 3.(א)(2) שם נקבע כי: הש...
המשך תשובה