שלום, ביום חמישי עלינו על טיסה של חברת ארקיע מברצלונה לתל אביב. עלינו על המטוס בשעה תשע ומאחר ומשפחה שלמה לא עלתה למטוס התעכבנו כשלוש שעות עד שהמשפחה אותרה והתקבל אישור מחודש ע"י המכונאי הראשי להמראת המטוס. במשך הזמן הזה לא נתנו לנו לצאת מהמטוס וגרמו לנו עוגמת נפש. למיטב הבנתי מדובר בטיסה סדירה. האם אני זכאי לפיצוי ?
לא קיימת זכאות לפיצוי כספי משום שהעיכוב היה פחות משמונה שעות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה