שלום רב, טיסת החזור שלי ארצה מפנמה סיטי המריאה ב-3 שעות איחור עקב סיבות טכניות, והגיעה למדריד רק בשעה 01:15 כשהטיסת קונקשן שלי ארצה יצאה ב-12:30. האפשרות היחידה שהציעו לי היא לטוס ב-23:00 בלילה, משמע - להגיע ארצה כ-10.5 שעות לאחר תאריך ההגעה המקורי. בעקבות האיחור, פספסתי פגישה שקבעתי בארץ. האם יש "קייס" לקבלת פיצויים או החזר כספי חלקי מחברת התעופה (איבריה)? תודה, אלון
לא קיימת זכאות לפיצוי על פי חוק שירותי תעופה ("חוק טיבי") משום שהחוק מדבר על שעת ההמראה ולא על שעת הנחיתה ביעד הסופי. לכן, אם לא היה עיכוב מעל 8 שעות בהמראה של אחד משני המקטעים, לא קיימת זכאות לפיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערן היקר שלום, לא ברור מתי הודיעו לך על השינוי במועד הטיסה, לא ברור האם החבילה נרכשה כחבילה אחת או שאת כרטיסי הטיסה רכשת בנפרד? על אף מועד שינוי ההמראה, לא מדובר בטיסה שבוטלה בהתאם לחוק שירותי תעופה...
המשך תשובה