האם יש הגנת ההתיישנות, מלבד לחברת הטיסה, גם למשרד הנסיעות ולסיטונאי הטיסה. הקשר היחיד שלי הויה עם משרד הנסיעות.
הואיל וחוק שירותי תעופה נכנס לתוקף ביום 16 אוגוסט 12' המקרה שציינת אינו בר פיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהתאם למתואר, ככל הנראה אכן קמה לך זכאות לפיצוי. סיבת הביטול בהתאם למה שאתה מתאר אינה עולה לכדי קבלת פטור מפיצוי הנוסע של חברת התעופה. כמו כן, השואל קיבל ייעוץ אישי בנושא. ...
המשך תשובה