סיפור קרה בהלסינקי, פינלנד. בטיסה שלנו עשינו check-in, מסרנו מזוודות וקיבלנו כרטיסי עליה למטוס. הגענו ל gate 20 דקות לפני עזיבת טיסה ואז נאמר לנו ש gate כבר סגור ואין מה לעשות, מזוודות שלנו כבר בחוץ מחכות לנו ובחורה ב gate הסתובבה והלכה. הצלחנו ליצור קשר עם חברת תעופה, אך הם רק הציעו לעשות לנו booking בעוד יומיים וויזה של אשתי נגמרת באותו יום ועקב זה נאלצנו לקנות כרטיסים לטיסה של חברה אחרת. חברים שהיו כבר על מטוס ניסו לברר ונאמר להם שכל מי שעשה check-in כבר על מטוס,אך שיש לי עדיין boarding pass מטיסה מקורית ואף אחד לא קרא לנו ל gate ובשיחה עם חברת תעופה נאמר לנו שלא עשינו check-in. האם אנחנו יכולים לדרוש החזר על כרטיסים חדשים שקנינו? יאם כן, אז למי לפנות? טיסה מקורית היית של ukraine international airlines ובסוף רנינו כרטיסים ל finnair...
הפורום עוסק אך ורק בביטולי טיסות שנעשו באופן חד צדדי על ידי חברות התעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בעיכוב בטיסה בין 2-5 שעות הנוסע יהיה זכאי לקבל מחברת תעופה שירותי סיוע כגון שיחת טלפון, מזון ומשקאות. אך לא קיימת לנוסע זכאות לפיצוי כספי בגין העיכוב בטיסה...
המשך תשובה