שלום, לפני כחודשיים בוטלה לנו טיסה ממקסיקו סיטי למדריד מחברת "איבריה" בשל תקלה טכנית לטענתם. הוצעה לנו חלופה, בעיכוב של 8 שעות ו-3 קונקשנים במקום 2. בקונקשן האחרון, הזמן היה קצר מדי ולא הספקנו להגיע לצ'ק אין - כאשר הגענו אמרו לנו שהטיסה מלאה והמקומות לא שוריינו. הטעות היתה של חברת איבריה. במכתב שהצגנו להם, הם טענו שהם לא מפצים. העברנו את הלילה בשדה תעופה וחזרנו לארץ בעיכוב של 24 שעות. האם יש לנו עילה לפיצוי או תביעה?
על פניו, התשובה היא חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקרה זה, קרי, ההודעה מעל 14 ימים טרם מועד הטיסה, על חברת התעופה היה להשיב את כספכם בחזרה במידה וביקשת זאת, אך לא קיימת לכם זכאות לפיצוי. באשר לעיכוב השני, במקרים בהם העיכוב בטיסה מעל הוא בין 2-5 שעות...
המשך תשובה