שלום רב טסנו מאמסטרדם לישראל דרך איסטנבול. הטיסה מאמסטרדם היתה אמורה להמריא ב 13:15 ובעקבות תקלה במטוס, המתנו במטוס עד להמראה. המטוס עזב את השער לקראת 15:40 והמריא בפועל לקראת 16:00. כתוצאה מכך הגענו לאיסטנבול באיחור רב והפסדנו את טיסת ההמשך לישראל. חברת טורקישאיירליינס העבירה אותנו למלון ולפנות בוקר הסיעה אותנו לשדה אחר לצורך המראה לישראל. היינו אמורים לנחות בישראל ב 4/1 בשעה 21:15 ובפועל בעקבות הבעיה שציינתי לעיל, נחתנו בישראל ב 5/1 בשעה 8:45 בבוקר. האם אנחנו זכאים לפיצוי כספי ? האם צריך רק לשלוח מכתב לחברת טורקיש ? במידה ואנחנו זכאים לפיצוי, אודה לך על מתן הסבר להתנהלות מול החברת התעופה. תודה שלום
לא קיימת זכאות לפיצוי על פי חוק שירותי תעופה ("חוק טיבי") משום שהחוק מדבר על שעת ההמראה ולא על שעת הנחיתה ביעד הסופי. לכן, אם לא היה עיכוב מעל 8 שעות בהמראה של אחד משני המקטעים, לא קיימת זכאות לפיצוי על פי החוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הפורום אינו עוסק בשאלות מסוג זה, משום ששאלתך קשורה לתנאי הביטול אשר חתמתם עליהם מול סוכנות הנסיעות במקרים של ביטול. עם זאת, את יכולה לפנות לסוכנות הנסיעות ולציין בפניהם את סעיף 3.(א)(2) שם נקבע כי: הש...
המשך תשובה