בגלל תקלה במיזוג, בעודנו במטוס, חלה תקלה במערכת המיזוג. פינו אותנו לחדר המתנה קטן, ללא מספיק מקומות ישיבה ונאלתנו להמתין כ-6 שעות למטוס חילופי שיטיס אותנו ארצה. היינו קבוצה של 30 נוסעים מבוגרים מאד ונגרמה לנו אי נוחות רבה. האם ניתן לתבוע את חברת התעופה? משרד הנסיעות שדרכו רכשנו את הטיול לא מוכן לשאת באחריות לנושא. אשמח לקבל תשובה. תודה, רחל מולכו
לצערי, רק עיכוב מעל 8 שעות מזכה בפיצוי כספי על פי חוק שירותי תעופה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי אריאל, על אף המצב הביטחוני, חברת התעופה הייתה חייבת לספק לכם טיסה חלופית או לכל הפחות להחזיר לכם את התשלום בגין שווי עלות כרטיסי הטיסה בין אמסטרדם לישראל. לצערי, בד"כ ברוב מוחץ של מצבים מסוג זה, ...
המשך תשובה